filigrana

Especialistas na reparación

filigrana

de mobles de madeira

Ampla experiencia

Separador

Buscamos sempre a perfección

En Amelie contamos cunha ampla experiencia na restauración de mobles antiguos, para o que contamos cos mellores materiais e utensilios para a aplicación das nosos tratamentos. Isto unido a nosa profesionalidad e compromiso de calidade, fai que no noso obradoiro de restauración busquemos sempre a perfección e ofrezcamos unha ampla variedade de posibilidades cos nosos servizos:

Restauración

Separador

No noso taller realizamos a reparación, tratamento e rehabilitación de toda clase de mobles antigos de madeira e de gran calidade. A través dun traballo minucioso e perfeccionista, en Amelie conseguimos darlle unha segunda vida a cada moble, así como a personalidade e estilo que necesitan para convertilos nunhas pezas únicas e exclusivas.

Hostelería e comercio

Separador

Como expertos na restauración, en Amelie tamén ofrecemos un servizo de preparación de mobles antigos para o amoblado de cafeterías, restaurantes ou comercios. Mediante unhas técnicas efectivas e atractivas, no noso taller conseguimos unha restauración rápida, inimitable, resistete e cun tratamento adaptado ao uso do establecimento.

Tenda de mobles

Separador

En Amelie tamén nos dedicamos á venda de mobles restaurados dunha forma artesanal e personalizada no noso taller. Para iso, tan só traballamos con mobles antigos en bo estado e fabricados con madeiras macizas de excelente calidade. Desta forma, na nosa tenda dispoñemos dunha ampla exposición de mobiliario restaurado con diferentes estilos, perfecto para todos aqueles interesados en comprar mobles antigos en A Coruña.

Taller de restauración

Separador

No noso obradoiro poñemos á disposición dos nosos clientes as ferramentas, productos e incluso, si é necesario, o moble para que eles mesmos realicen a restauración do mesmo. A través dun taller dun mes de duración (ca posibilidade de prolongalo) e cun coste de 70€/mes, en Amelie asesoramos, mostramos e ensinamos as técnicas máis adecuadas para a restauración.

Decoración artística

Separador

As amplas instalacións da nosa tenda de A Coruña permítenos ofrecer tamén os nosos clientes unha ampla variedade de antigüedades e artículos decorativos de gran calidade.

O noso blog

Separador

Actualidade de Amelie

Baúl restaurado

Baúl restaurado

09/08/2021
   
Cambia el aspecto de tus muebles.

Cambia el aspecto de tus muebles.

27/03/2021
Hay multitud de técnicas para conseguir diferenciar tus muebles, habla con nosotros y lo llevamos a cabo. 
Sillas Isabelinas.

Sillas Isabelinas.

30/01/2021
Trabajo realizado con blanco antiguo y pátina en color plata, el tapizado escogido por el cliente en nuestras cartas realza los colores de la silla. 
¿En qué consiste la técnica del veteado?

¿En qué consiste la técnica del veteado?

16/03/2020
En Amelie llevamos a cabo diferentes técnicas de restauración para conseguir unos acabados sin precedentes sobre los diferentes muebles antiguos y otros elementos, así como los resultados que cada usuario espera en ellos. La larga experiencia de nuestros restauradores logra un cuidado pormenorizado
Muebles antiguos para hostelería y locales comerciales: ¡un toque vintage para tu negocio!

Muebles antiguos para hostelería y locales comerciales: ¡un toque vintage para tu negocio!

03/03/2020
En muchas ocasiones desde Amelie hemos hablado de las múltiples ventanas de comprar muebles antiguos y adornar con ellos nuestra vivienda. Ya sea en una reforma, una forma de recuperar una decoración especial… Son muchos los motivos por los cuales las antigüedades resultan una alternativa
¿Por qué es importante el tratamiento contra la carcoma en muebles antiguos?

¿Por qué es importante el tratamiento contra la carcoma en muebles antiguos?

19/02/2020
Uno de los males más comunes en muebles de madera el deterioro por carcoma o polilla. Las maderas que no están debidamente tratadas son propensas a padecer este tipo de mal, el cual perfora el material provocando el conocido residuo de polvo y los agujeros irregulares. En los trabajos de
¡Una Navidad especial con Amelie!

¡Una Navidad especial con Amelie!

18/12/2019
Desde Amelie queremos desearos una feliz Navidad, llena de buenos momentos e ilusión, y nada nos gustaría más que poder acompañaros en estas fechas para poder compartirlas con vosotros. Para eso, en nuestra tienda de antigüedades en A Coruña, ponemos a tu disposición productos llenos de alma y con

¿Queres restaurar algún dos teus mobles? Contacta connosco.

Algunha dúbida?
652 878 490